Äntligen riktig sommar.


Nu har det varit fint väder i flera dagar, nästan för bra för att vara sant. Trodde verligen inte att det skulle bli någon bra sommar i år efter många veckor av regn och allmänt konstigt väder. Sommarjobbet är ju äntligen slut också. Även om det varit ett väldigt roligt sommarjobb så blir man ju rätt trött efter ett tag. Det var meningen att jag skulle gå upp tidigt och fotografera eftersom det är så fint ljus på morgonen, men när jag vaknar av mitt mobilalarm så är det mulen himmel och jag tänker att "solen går nog inte upp idag i alla fall". Det är så dumt att man tänker så, när man på kvällen innan tänkt att; OAVSETT vilket väder det är så ska jag UPP! Men så kan det vara. Nu har några som ska tinga valp kommit för välja ut en hane, så ska ut och hälsa, ha det bra!



Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?


Din e-postadress: (publiceras ej)


Din blogg/hemsida:


Din kommentar:


NEIAPHOTO.BLOGG.SE
På denna bloggen kan ni ta del av min vardag i bild och text. Som ni säkert kan se så har jag ett stort intresse för fotografering, vilket mycket av bloggen handlar om. Jag bor på en ö på västkusten med min familj och mina djur och är även medryttare på en ponny som heter Belair som ni säkert också kommer få se ganska mycket av här på bloggen. Jag är 16 år och har precis börjat första året på gymnasiet. Enjoy!

Kontakt: blogg.neiaphoto[a]gmail.com

bloglovin