Lite från idag.



Lite bilder från idag. Först fotade jag en hel del hemma. Sen var mamma, pappa och jag och badade en sväng, sedan åkte jag direkt till Emma och vi gick till ett badställe dit Nadja, Sandra och Johanna kom sedan. Vi satt länge och bara pratade och hade det kul. Jag badade lite också. Jämfört med havet var sjön som att kliva ner i ett badkar rent ut sagt. Så himla skönt var det! Fast jag gillar inte alls sjöar egentligen eftersom man inte ens ser en hand framför sig när man badar. Man vet ju inte vad som lurar på botten .. Vi satt där och pratade tills runt elva på kvällen, då åkte jag hem. Nu är jag trött och ska sova, ha det bra! :)


Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?


Din e-postadress: (publiceras ej)


Din blogg/hemsida:


Din kommentar:


NEIAPHOTO.BLOGG.SE
På denna bloggen kan ni ta del av min vardag i bild och text. Som ni säkert kan se så har jag ett stort intresse för fotografering, vilket mycket av bloggen handlar om. Jag bor på en ö på västkusten med min familj och mina djur och är även medryttare på en ponny som heter Belair som ni säkert också kommer få se ganska mycket av här på bloggen. Jag är 16 år och har precis börjat första året på gymnasiet. Enjoy!

Kontakt: blogg.neiaphoto[a]gmail.com

bloglovin