Myskatt.




Lite bilder på en myskatt som heter Ninni.
Nu har vi äntligen hittat en sadel som passar Billy, provade att rida i den idag och den var så himla skön, så nu kan man äntligen sluta bekymra sig för det! Var på öppet hus på olika gymnasium tidigare idag också. Det var kul  att se olika skolor och jag nog bestämt mig för skola och inriktning! Det blir John Bauer gymnasiet, Samhällslinjen med inriktning media och journalistik! :D


Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?


Din e-postadress: (publiceras ej)


Din blogg/hemsida:


Din kommentar:


NEIAPHOTO.BLOGG.SE
På denna bloggen kan ni ta del av min vardag i bild och text. Som ni säkert kan se så har jag ett stort intresse för fotografering, vilket mycket av bloggen handlar om. Jag bor på en ö på västkusten med min familj och mina djur och är även medryttare på en ponny som heter Belair som ni säkert också kommer få se ganska mycket av här på bloggen. Jag är 16 år och har precis börjat första året på gymnasiet. Enjoy!

Kontakt: blogg.neiaphoto[a]gmail.com

bloglovin