Sista dagen i November.


Ett tag sen sist nu igen, dålig uppdatering. 
Höll på att flyga av idag när vi red. Det gick någon med ficklampa på ängen alldeles bredvid paddocken. Hästarna blev rädda och flög i taket, men de stannade ganska fort ändå, dagens händelse typ. Så himla långtråkigt just nu. Trist väder, ingen snö, har ingen inspiration till att fotografera. Hoppas det blir snö snart så man får något nytt att fota, istället för döda grenar och solnedgångar ..

Marina

Ha ha ha =)

Förstår att du tröttnar på döda grenar och solnedgångar, men de kan vara ack så vackra.

Längtar också till snön kommer.



Kram Marina

2011-12-01 @ 18:28:39

Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?


Din e-postadress: (publiceras ej)


Din blogg/hemsida:


Din kommentar:


NEIAPHOTO.BLOGG.SE
På denna bloggen kan ni ta del av min vardag i bild och text. Som ni säkert kan se så har jag ett stort intresse för fotografering, vilket mycket av bloggen handlar om. Jag bor på en ö på västkusten med min familj och mina djur och är även medryttare på en ponny som heter Belair som ni säkert också kommer få se ganska mycket av här på bloggen. Jag är 16 år och har precis börjat första året på gymnasiet. Enjoy!

Kontakt: blogg.neiaphoto[a]gmail.com

bloglovin