Ett tips & svar på en fråga.


Ett litet tips! Den 18/9 börjar ett nytt program om fotografering på tv. Programmet kommer att gå på Kunskapskanalen, så missa inte det! Jag ska i alla fall titta på det - är ju riktigt taggad faktiskt! (;




Tack Ellen! - Jo visst skulle jag kanske kunna göra det. Dock är det lite svårt att ta kort på kläder tycker jag, men jag ska väl nog kunna fixa det! :) 
- Dessutom vill jag bara säga tack till dig för att du troget läser och kommenterar min blogg nästan varje dag. Synd att du inte har en blogg. Om du har en som du inte skriver ut i kommentaren så får du jättegärna skriva vad den heter till min mejl: [email protected], eller i alla fall mejla så jag kan tacka personligen för kommentarerna! Tack igen! :)


MIKA

Grattis du blev vinnaren i dagens blogg:D

2011-09-07 @ 20:59:46
URL: http://mikasstyle.blogg.se/
andrea säll.

Svar: Tack, din också! :)

2011-09-08 @ 12:09:40
URL: http://asall.blogg.se/
Ellen från Finland ♥

Jätte kul :D Tror nog du fixar det. (Tummen upp)

2011-09-08 @ 16:25:33

Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?


Din e-postadress: (publiceras ej)


Din blogg/hemsida:


Din kommentar:


NEIAPHOTO.BLOGG.SE
På denna bloggen kan ni ta del av min vardag i bild och text. Som ni säkert kan se så har jag ett stort intresse för fotografering, vilket mycket av bloggen handlar om. Jag bor på en ö på västkusten med min familj och mina djur och är även medryttare på en ponny som heter Belair som ni säkert också kommer få se ganska mycket av här på bloggen. Jag är 16 år och har precis börjat första året på gymnasiet. Enjoy!

Kontakt: blogg.neiaphoto[a]gmail.com

bloglovin