Påminnelse.


Haha, jag sitter och skrattar lite åt min statistik på bloggen. Shit vad jag får skylla mig själv att den bara sjunker hela tiden! Men vill också påminna om att målet med min blogg inte är att jag ska få en skyhög statistik, tusentals av följare på bloglovin eller att ens få en något så när känd blogg. Jag skriver när jag känner för att skriva helt enkelt. För det kan ju inte vara så roligt att läsa om något som jag inte engagerat mig i särskilt mycket .. Har skrivit och lagt upp mina bilder här mest för att jag tycker det varit kul och för att inspirera mig själ och för att kunna titta tillbaka på fina dagar, men även för att inspirera andra om man känner att man kan bli inspirerad av min blogg och mina bilder! ♥


Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?


Din e-postadress: (publiceras ej)


Din blogg/hemsida:


Din kommentar:


NEIAPHOTO.BLOGG.SE
På denna bloggen kan ni ta del av min vardag i bild och text. Som ni säkert kan se så har jag ett stort intresse för fotografering, vilket mycket av bloggen handlar om. Jag bor på en ö på västkusten med min familj och mina djur och är även medryttare på en ponny som heter Belair som ni säkert också kommer få se ganska mycket av här på bloggen. Jag är 16 år och har precis börjat första året på gymnasiet. Enjoy!

Kontakt: blogg.neiaphoto[a]gmail.com

bloglovin