Ett litet kvällsinlägg.

Alla älskar egopics. Har inget annat att bjuda på just nu tyvärr.
Jupp, nu sitter jag här och äter choklad, kollar lite halvt på house och försöker logga in på studentlitteratur.se som blev vår andra läxa i engelska. Innan jag somnar ska jag försöka vara lite biff och träna. Lite lagom sådär efter att jag tjockat i mig massa choklad.
Lååång dag i skolan idag, kom sent till en lektion eftersom det stod fel på mitt schema, konstigt eftersom alla andra var där .. sen var jag och min klasskompis Filip sjukt grymma när vi skulle byta buss i varekil. Bussen vi skulle ta stod rätt framför ögonen på oss men vi gick inte på, för obviously så var vi tillfälligt blinda, sen när den åkte iväg så kände vi oss lite lagom efterblivna. Det var dagens händelser, bara för att alla bryr sig så himla mycket om jag missar en buss eller inte. Pusshej ♥


Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?


Din e-postadress: (publiceras ej)


Din blogg/hemsida:


Din kommentar:


NEIAPHOTO.BLOGG.SE
På denna bloggen kan ni ta del av min vardag i bild och text. Som ni säkert kan se så har jag ett stort intresse för fotografering, vilket mycket av bloggen handlar om. Jag bor på en ö på västkusten med min familj och mina djur och är även medryttare på en ponny som heter Belair som ni säkert också kommer få se ganska mycket av här på bloggen. Jag är 16 år och har precis börjat första året på gymnasiet. Enjoy!

Kontakt: blogg.neiaphoto[a]gmail.com

bloglovin