Purple Rain.

Sandra lånade ut sin underbara Purple Rain till mig idag! Vilken häst! Underbart steg har hon. Vi provade på ett par små hopp också, som inte blev så små .. riktiga tigersprång över det låga krysset! Men det var riktigt roligt och tack Sandra för att jag fick prova på din vackra häst! ♥
 
Dagen i övrigt har varit mycket bra, solade hela förmiddagen, åkte till Sandra, red där och sen cyklade vi nog över en mil ner till havet och badade och hade det kul och sen cyklade vi hem igen haha, totally worth it! 
Nu, en vecka innan skolan börjar (HJÄÄÄLP) så känns det som att sommarlovet börjat på riktigt, antagligen för att jag inte jobbar mycket nu, men också för att det äntligen har blivit lite vackert väder i några dagar! Nu måste jag sova. Borde inte vara uppe såhär sent nu egentligen, måste få tillbaka mina rutiner igen .. blää! Godnatt!


Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?


Din e-postadress: (publiceras ej)


Din blogg/hemsida:


Din kommentar:


NEIAPHOTO.BLOGG.SE
På denna bloggen kan ni ta del av min vardag i bild och text. Som ni säkert kan se så har jag ett stort intresse för fotografering, vilket mycket av bloggen handlar om. Jag bor på en ö på västkusten med min familj och mina djur och är även medryttare på en ponny som heter Belair som ni säkert också kommer få se ganska mycket av här på bloggen. Jag är 16 år och har precis börjat första året på gymnasiet. Enjoy!

Kontakt: blogg.neiaphoto[a]gmail.com

bloglovin