Klassresan till Oslo.

Här får ni en bildbomb från klassresan i Oslo! Kom hem i Onsdags med har inte haft ork att rensa och redigera allt. Det har i alla fall varit en upplevelse att åka till Oslo, jag har haft riktigt kul. Jag hoppas att bilderna beskriver hur det har varit, men vi har i alla fall gått på en del museum, gått runt på stan, tittat på häftiga byggnader och ätit massor. Tycker det enda vi gjorde var att äta .. men tyvärr var vi snåla eftersom allting kostade skjortan, därför blev det bara snabbmat och mackor, vilket är usch, men vi överlevde på det ändå. Bokstavligt talat älskar jag Oslo. Det är något speciellt med staden. Den är inte alls som Sveriges huvudstad, utan lugnare på något sätt. En sak som dock var sorglig var att det var uteliggare precis överallt och man kände sig riktigt hemsk så fort man gick förbi en.
Stod 10 meter från Usain Bolt! Så jäkla häftigt, fick en bild också, men tyvärr kom vi för sent för att få autograf, vilket var lite synd. För er som inte vet så är han världens snabbaste man!
För att samanfatta har jag haft tre härliga dagar i Oslo med en härlig klass. Åker mer än gärna dit igen och när jag blir vuxen ska jag för sjutton flytta dit! Älskar't! ♥


Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?


Din e-postadress: (publiceras ej)


Din blogg/hemsida:


Din kommentar:


NEIAPHOTO.BLOGG.SE
På denna bloggen kan ni ta del av min vardag i bild och text. Som ni säkert kan se så har jag ett stort intresse för fotografering, vilket mycket av bloggen handlar om. Jag bor på en ö på västkusten med min familj och mina djur och är även medryttare på en ponny som heter Belair som ni säkert också kommer få se ganska mycket av här på bloggen. Jag är 16 år och har precis börjat första året på gymnasiet. Enjoy!

Kontakt: blogg.neiaphoto[a]gmail.com

bloglovin