Sommarlov.

Då var mitt sista år i grundskolan över! Det känns så sjukt jäkla härligt, men samtidigt lite sorgligt, kommer sakna mina goa lärare och de klasskompisar och vänner i de lägre klasserna som man nog inte kommer träffa så mycket igen. Man har liksom varit i samma klass i nio år, så man kommer ju sakna alla. Men nu ska vi inte deppa, för nu är det SOMMARLOV! Fantastiskt, otroligt, underbart, jäkla skönt! ♥ Nu är det bara att vänta på sommarvädret!
Bilderna står mamma för, suddiga dock, men med härlig sommarkänsla ändå tycker jag!

ADRIANA

Fiiiiiiiiiiiiin du va & klänningen ser asfin men ändå enkel ut! :D

2012-06-14 @ 17:43:16
URL: http://acphoto.blogg.se/
ADRIANA

sv: hahaha men uuugnt! :) Var inte på skolavslutningen för jag var i luleååååååå ;)

2012-06-15 @ 01:18:48
URL: http://acphoto.blogg.se/
Esme

Vi kommer sakna dig också Nea! <3

2012-06-15 @ 12:26:08
Marina

"Grattis" Nea!

Hoppas allt löser sig med gymnasievalet!

Kram Marina

2012-06-19 @ 18:39:20

Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?


Din e-postadress: (publiceras ej)


Din blogg/hemsida:


Din kommentar:


NEIAPHOTO.BLOGG.SE
På denna bloggen kan ni ta del av min vardag i bild och text. Som ni säkert kan se så har jag ett stort intresse för fotografering, vilket mycket av bloggen handlar om. Jag bor på en ö på västkusten med min familj och mina djur och är även medryttare på en ponny som heter Belair som ni säkert också kommer få se ganska mycket av här på bloggen. Jag är 16 år och har precis börjat första året på gymnasiet. Enjoy!

Kontakt: blogg.neiaphoto[a]gmail.com

bloglovin