Dagens planer.


Hade en toppenbra kväll igår hemma hos snälla Sanna Dahlberg. Hon fyllde 18 härom dagen, så vi firade henne! Kände långt ifrån alla som var där, men hade skitkul i alla fall. Så tack för en go kväll! ♥
Vaknade klockan 09.00, men låg och drog mig tills 10.00. Dagens planer: Klockan 14.00 ska jag i alla fall åka till stallet. Har tänkt att orka mig ut och springa en långrunda idag, kanske träna lite intervaller. Har även lovat mamma att hjälpa henne att rensa ut en garderob som är full med massa onödiga saker. Tänkte även fråga någon om någon har lust att spendera denna lördageftermiddag med mig! Och så ska jag väl städa ur kaninernas bur ..
Ha en bra dag allihopa. ♥


Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?


Din e-postadress: (publiceras ej)


Din blogg/hemsida:


Din kommentar:


NEIAPHOTO.BLOGG.SE
På denna bloggen kan ni ta del av min vardag i bild och text. Som ni säkert kan se så har jag ett stort intresse för fotografering, vilket mycket av bloggen handlar om. Jag bor på en ö på västkusten med min familj och mina djur och är även medryttare på en ponny som heter Belair som ni säkert också kommer få se ganska mycket av här på bloggen. Jag är 16 år och har precis börjat första året på gymnasiet. Enjoy!

Kontakt: blogg.neiaphoto[a]gmail.com

bloglovin