Fruit salad.

Mina goda fruktsallad som jag åt förut!
Kom nyss hem från min springrunda. Var faktiskt riktigt skönt idag och inte sååå jobbigt, förutom i backen som typ lutar i 90°. Körde lite intervaller också som jag lovat mig själv. Det var dagens motion!
Var även i stallet tidigare, det blåste sjukt mycket, och Billy som är jättekänslig för det ville hela tiden stå med rumpan mot blåsten, vilket ledde till att vi gick runt på en pytteliten volt hur länge som helst, när jag ville gå och han stå stilla. Så till slut gav jag upp det. Nu blir det mat och sedan ska jag plugga lite. Jag och kompisarna ses imorgon istället! :)

Cringlan

WOW. Dina bilder är fullproppade av stämmning. Du har en ny avundsjuk follower

2012-03-31 @ 20:24:50
URL: http://cringlan.tk

Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?


Din e-postadress: (publiceras ej)


Din blogg/hemsida:


Din kommentar:


NEIAPHOTO.BLOGG.SE
På denna bloggen kan ni ta del av min vardag i bild och text. Som ni säkert kan se så har jag ett stort intresse för fotografering, vilket mycket av bloggen handlar om. Jag bor på en ö på västkusten med min familj och mina djur och är även medryttare på en ponny som heter Belair som ni säkert också kommer få se ganska mycket av här på bloggen. Jag är 16 år och har precis börjat första året på gymnasiet. Enjoy!

Kontakt: blogg.neiaphoto[a]gmail.com

bloglovin