Med ett leende på läpparna.

Två självporträtt från gårdagen när det var gråmulet ute. Lite halvt oseriösa, men med ganska mycket kontrastredigering gick det att fixa till. 
Måndagen kom lite som en chock för mig, kroppen fattade inte riktigt i morse, så humöret har varit i botten nästan hela dagen i skolan. Men har bestämt mig för att det får vara slut med detta jävla deppande, det gör ju fan ingenting bättre. Så med en leende på läpprna ska jag nu gå och sova, för inget plugg denna härliga kväll! Puss ♥

Caroline

friickiin model :o<3

Svar: nejmen ska duu säga!! :o Tack going! <3
Linnea Eriksson

2012-11-20 @ 08:58:03
URL: http://careohlajn.blogg.se
Mira von der Burg

Fin blogg! Kika gärna in på min blogg där jag skriver om mitt modellande med plåtningar, mode, vardag blandat med fina bilder. Följ gärna på bloglovin också!

2012-11-21 @ 20:52:10
URL: http://miravonderburg.blogspot.com
Nicole

Superfina bilder!!!
Kika jättegärna in på min blogg och lämna en kommentar <3 :)

Svar: Tack så mycket!! :))
Linnea Eriksson

2012-11-22 @ 16:06:01
URL: http://nicoleasplund.devote.se

Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?


Din e-postadress: (publiceras ej)


Din blogg/hemsida:


Din kommentar:


NEIAPHOTO.BLOGG.SE
På denna bloggen kan ni ta del av min vardag i bild och text. Som ni säkert kan se så har jag ett stort intresse för fotografering, vilket mycket av bloggen handlar om. Jag bor på en ö på västkusten med min familj och mina djur och är även medryttare på en ponny som heter Belair som ni säkert också kommer få se ganska mycket av här på bloggen. Jag är 16 år och har precis börjat första året på gymnasiet. Enjoy!

Kontakt: blogg.neiaphoto[a]gmail.com

bloglovin