Små blåbär.

Sitter och äter blådär under tiden som jag pluggar för fullt, måste verkligen få det klart idag så jag kan få en ledig dag imorgon!
Och jag kom precis på en sak .. Jag är verkligen dum i huvudet ibland! Råkade radera alla bilderna från minneskortet utan att ha fört över alla till datorn. Flera bilder som jag verkligen var otoroligt nöjd med, bland annat på en ekorre som jag fotograferade i Hyde Park. Alltså ibland undrar jag vad jag har innanför pannbenet. Är så jävla arg på mig själv.

Ellen (alatariel)

Nej ush vad tråkigt att det gick så med bilderna! :< Men du har säkert en massa andra bilder att visa oss! :)

Svar: Ja verkligen, är så arg på mig själv haha! Jadå, har iaf hälften kvar! :)
Linnea Eriksson

2012-11-04 @ 09:14:10
URL: http://alatariel.papper.fi
Myggan

Åh hatar när sånt händer!D: Det har hänt mig en gång och det är en alldeles speciell känsla D'x Samma sak som när min lilla dator dog...Jag tänkte "Äh den här kommer aldrig dö!" Sen vad tror du händer?:P Brorsan säger dock att det går att rädda bilderna men endå x'3
Och sen hände det en grej till, när jag rensade bilder så skulle jag radera massa bilder i en följd, så jag höll in delete knappen och sen när jag släpper visar det sig att den har hakat upp sig...Och jag vart så chockad så jag bara satt där, innan jag efter typ 100 år slog omkring på tangentbordet så de skulle stanna x'3
Så sörjer med dig.
Men otroligt fina bilder du har laddat upp nu!:3

Svar: Åh nej vad jobbigt .. det är då man bara vill gå och dö haha! Lider med dig också! Tack så mycket :))
Linnea Eriksson

2012-11-04 @ 09:54:31
URL: http://nordwest.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?


Din e-postadress: (publiceras ej)


Din blogg/hemsida:


Din kommentar:


NEIAPHOTO.BLOGG.SE
På denna bloggen kan ni ta del av min vardag i bild och text. Som ni säkert kan se så har jag ett stort intresse för fotografering, vilket mycket av bloggen handlar om. Jag bor på en ö på västkusten med min familj och mina djur och är även medryttare på en ponny som heter Belair som ni säkert också kommer få se ganska mycket av här på bloggen. Jag är 16 år och har precis börjat första året på gymnasiet. Enjoy!

Kontakt: blogg.neiaphoto[a]gmail.com

bloglovin