"When I'm sad, I stop being sad and be awesome instead".

Nej, vad säger ni? Ett oseriöst inlägg sitter väl fint på en måndagskväll då vi deppar över att lovet är slut!
Har ändå varit ganska pigg och glad idag, eller ja, jag är ju som jag är, glad ibland och sen helt plötsligt tappar jag allt! Men nu är jag glad i alla fall :D Plugga orkar jag inte göra så sitter här och fryser i min fleece! Vart ute och sprang när jag kom hem, första gången på länge eftersom jag varit kroniskt sjuk typ, plus att vi var i London. Det gick ganska bra ändå måste jag säga, så nu ska jag verkligen komma igång igen!
En liten update sådär. Pusshaj!


Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?


Din e-postadress: (publiceras ej)


Din blogg/hemsida:


Din kommentar:


NEIAPHOTO.BLOGG.SE
På denna bloggen kan ni ta del av min vardag i bild och text. Som ni säkert kan se så har jag ett stort intresse för fotografering, vilket mycket av bloggen handlar om. Jag bor på en ö på västkusten med min familj och mina djur och är även medryttare på en ponny som heter Belair som ni säkert också kommer få se ganska mycket av här på bloggen. Jag är 16 år och har precis börjat första året på gymnasiet. Enjoy!

Kontakt: blogg.neiaphoto[a]gmail.com

bloglovin