It's finally friday.

Yeeaah it's friday again! Kom nyss hem från stenungsund, massa goa från klassen åkte till thaien för att fira Sara! Pratade, skrattade och hade grymt kul! Så tack för eftermiddagen allihop! :D
Ser fram emot denna helgen. Imorgon ska jag jobba på förmiddagen och på kvällen ska lite kompisar träffas! Ska bli roligt att träffa alla igen. Annars ska jag väl plugga lite för har en del som ska göras. Men är så glad just nu så det kan inte sabba min helg! Hoppas alla får en lika awesome helg som jag tänker ha, pusss! ♥

Ellen (alatariel)

Låter som en super helg! :D

2012-10-20 @ 10:51:56
URL: http://alatariel.papper.fi
Sara

Tack för fredagen:D<3

Svar: Tack själv fina Sara! :D <3
Linnea Eriksson

2012-10-21 @ 18:14:47
URL: http://nattstad.se/saratunvald

Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?


Din e-postadress: (publiceras ej)


Din blogg/hemsida:


Din kommentar:


NEIAPHOTO.BLOGG.SE
På denna bloggen kan ni ta del av min vardag i bild och text. Som ni säkert kan se så har jag ett stort intresse för fotografering, vilket mycket av bloggen handlar om. Jag bor på en ö på västkusten med min familj och mina djur och är även medryttare på en ponny som heter Belair som ni säkert också kommer få se ganska mycket av här på bloggen. Jag är 16 år och har precis börjat första året på gymnasiet. Enjoy!

Kontakt: blogg.neiaphoto[a]gmail.com

bloglovin