Bilder från Backamo.


Som jag skrivit i tidigare inlägg så var jag på Backamo igår. Det var bondens dag och det är en tradition för mig att åka dit varje år haha. Det var hästpremiering med kallblod där vilket är riktigt roligt att kolla på! Idag på Söndagen var det tydligen westerntävlingar och så, men orkade inte åka dit en dag för man blir faktiskt ganska trött av en heldag där! Annars har jag ridit idag, träffat Johanna som fyller år och kollat på en kompis fotbollsmatch. Härlig helg förutom allt plugg. Tagga skola imorn då .. Godnatt!  

Ellen (alatariel)

Jätte fin bilder! Och massor av fina hästar. :)

2012-09-04 @ 19:15:25
URL: http://alatariel.papper.fi
Camilla Wiselqvist

Hej. Vilka vackra bilder. Busfröet med nr 3 är min :) Undrar om kanske har mer bilder på henne och hennes mamma? Är intresserad av dom isåfall eftersom jag inte tog ett enda kort själv.
Mvh Camilla

Svar: Tack så mycket! Ja jag har faktiskt några mer, jag kan skicka till dig så fort jag kan! :)
Linnea Eriksson

2012-09-16 @ 12:12:50

Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?


Din e-postadress: (publiceras ej)


Din blogg/hemsida:


Din kommentar:


NEIAPHOTO.BLOGG.SE
På denna bloggen kan ni ta del av min vardag i bild och text. Som ni säkert kan se så har jag ett stort intresse för fotografering, vilket mycket av bloggen handlar om. Jag bor på en ö på västkusten med min familj och mina djur och är även medryttare på en ponny som heter Belair som ni säkert också kommer få se ganska mycket av här på bloggen. Jag är 16 år och har precis börjat första året på gymnasiet. Enjoy!

Kontakt: blogg.neiaphoto[a]gmail.com

bloglovin