Dåligt samvete och kvällsplugg.

Shit asså, tre egobilder, i rad varav två är tagna med webkameran .. detta är verkligen illa.
Men bläää jag hinner inte! Vill vara aktiv på bloggen men hinner inte ju .. Idag har jag i alla fall varit på Backamo med Sanna, Emma, Sandra och Robert. Haft en grymt bra dag i solen. Fotograferat massor också, så imorgon, när jag gjort klart allt plugg jag har, så ska jag minsann ta tag i att ladda upp bilder och fixa inlägg åt er! Ha tålamod med mig är ni snälla, många pussar och ursäktskramar från Nea ♥
Förresten, har hittat en grym webkamera på internet som jag vill dela med mig till alla som är som mig, ta egopics på sig själv när man har tråkigt äääger. Den heter Webcam Toy och kan finnas på Chrome Store. Dock måste man göra ett konto för att få åtkomst, men väldigt värt måste jag säga, haha. Nä nu ska jag plugga tyska, hejsvejs.


Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?


Din e-postadress: (publiceras ej)


Din blogg/hemsida:


Din kommentar:


NEIAPHOTO.BLOGG.SE
På denna bloggen kan ni ta del av min vardag i bild och text. Som ni säkert kan se så har jag ett stort intresse för fotografering, vilket mycket av bloggen handlar om. Jag bor på en ö på västkusten med min familj och mina djur och är även medryttare på en ponny som heter Belair som ni säkert också kommer få se ganska mycket av här på bloggen. Jag är 16 år och har precis börjat första året på gymnasiet. Enjoy!

Kontakt: blogg.neiaphoto[a]gmail.com

bloglovin