En liten blåklocka.

Ursäktar min dåliga uppdatering som vanligt. Har varit förkyld ett tag nu så har inte kännt för att gå ut och fotografera. Imorgon har vi vårt första prov och jag är lite nervös faktiskt. Har pluggat lite, men har verkligen inte fått gjort mycket alls. Vårt internet är superkonstigt så det är med ren tur jag lyckas blogga nu. Har haft en del utbrott på det idag, haha. För det värsta var ju att en del av det vi skulle plugga på till provet ligger på en hemsida på internet, lite svårt att plugga då om man säger så. Är i alla fall lite friskare nu så imorgon ska jag till skolan igen. Ganska skönt ändå, för det är tråkigt att bara gå runt hemma. Men jag antar att jag borde sova nu, godnatt alla!

Ellen (alatariel)

Härlig bild! Gillar verkligen "ljusstrålen" som man kan se. :)

Svar: Tack så mycket Ellen! :))
Linnea Eriksson

2012-09-19 @ 14:41:51
URL: http://alatariel.papper.fi
Ellen (alatariel)

Sv: Åh vad glad jag blir! Tack så jätte mycket! :)

2012-09-23 @ 17:02:44
URL: http://alatariel.papper.fi

Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?


Din e-postadress: (publiceras ej)


Din blogg/hemsida:


Din kommentar:


NEIAPHOTO.BLOGG.SE
På denna bloggen kan ni ta del av min vardag i bild och text. Som ni säkert kan se så har jag ett stort intresse för fotografering, vilket mycket av bloggen handlar om. Jag bor på en ö på västkusten med min familj och mina djur och är även medryttare på en ponny som heter Belair som ni säkert också kommer få se ganska mycket av här på bloggen. Jag är 16 år och har precis börjat första året på gymnasiet. Enjoy!

Kontakt: blogg.neiaphoto[a]gmail.com

bloglovin