Myshelg.

Haft en riktigt mysig helg. I fredags var jag bara hemma, tog det lugnt och lyxade till det med lite gott och Veckorevyn, plus att familjen tittade på film, Shutter Island som är en riktigt bra film faktiskt. I Lördags var jag på torp och shoppade loss, verkligen. Köpte en ny jacka (!!!), en sjukt mysig vinröd halsduk, tre stickade tröjor, en gullig vinröd tröja med spets och ett par fjäderörhängen! Kände att plånboken blev betydligt lättare, men det kändes ändå bra. Nu ska jag bara köpa ett par skor också och sen kan hösten komma hit! 
Efter Torp hälsade jag på hos en barndomsvän, vi pratade mest men pluggade även lite. Idag kom Sandra och bästa Nadja hit, mina goa ungar! Vi tog lite bilder och pratade och skrattade. Sen var jag i stallet en sväng och nu ligger jag i sängen och ska snart sova! Det var helgens uppdatering, puss på er alla!

Ellen (alatariel)

Låter som en super helg! Och härliga bilder också. :)

2012-09-24 @ 13:24:57
URL: http://alatariel.papper.fi

Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?


Din e-postadress: (publiceras ej)


Din blogg/hemsida:


Din kommentar:


NEIAPHOTO.BLOGG.SE
På denna bloggen kan ni ta del av min vardag i bild och text. Som ni säkert kan se så har jag ett stort intresse för fotografering, vilket mycket av bloggen handlar om. Jag bor på en ö på västkusten med min familj och mina djur och är även medryttare på en ponny som heter Belair som ni säkert också kommer få se ganska mycket av här på bloggen. Jag är 16 år och har precis börjat första året på gymnasiet. Enjoy!

Kontakt: blogg.neiaphoto[a]gmail.com

bloglovin