Saker som måste göras.

Nä, nu har jag gått här i snart ett år och tänkt på att jag måste göra lite förstoringar på bilder genom åren men det blir ju aldrig av och jag blir helt galen på att jag inte klarar av att ta tag i saker. Jag ska beställa en almanacka också men har aldrig orkat komma igång med att designa den och nu har det snart redan gått en hel månad på denna terminen och jag har inte ens gjort en ansatts att bestämma vilken bild jag ska ha på framsidan, shit alltså. Sen måste jag maila och kolla varför jag inte har fått några fler nummer på en fototidning som jag prenumerera på och maila tidningen som köpt bilder av mig och fråga om de satt in pengar på mitt konto än. Herregud vad jag klagar, men kände att jag behövde skriva av mig lite. Pusshej nu ska jag ha Naturkunskap

Ellen (alatariel)

Låter som en del saker du måste göra! :) Sv: Tack så jätte mycket! ♥

2012-09-11 @ 18:35:03
URL: http://alatariel.papper.fi

Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?


Din e-postadress: (publiceras ej)


Din blogg/hemsida:


Din kommentar:


NEIAPHOTO.BLOGG.SE
På denna bloggen kan ni ta del av min vardag i bild och text. Som ni säkert kan se så har jag ett stort intresse för fotografering, vilket mycket av bloggen handlar om. Jag bor på en ö på västkusten med min familj och mina djur och är även medryttare på en ponny som heter Belair som ni säkert också kommer få se ganska mycket av här på bloggen. Jag är 16 år och har precis börjat första året på gymnasiet. Enjoy!

Kontakt: blogg.neiaphoto[a]gmail.com

bloglovin