Vackra höstlöv.

Så trött efter en lång vecka i skolan. Somnade när jag kom hem, men jag åkte i alla fall iväg en sväng till stallet och red lilla skruttponnyn. Han var duktig och var glad idag! Dock har han kommit in i en liten testperiod igen verkar det som .. hoppas den inte är långvarig! 
Imorgon ska jag träffa tjejerna! Mys, film och laga någon mat och bara prata om allt och inget! SKa bli kul att träffa alla igen. Nu ska jag plugga lite religion innan jag ska sova. Ska upp tidigt och jobba imorgon nämligen .. natti!
 
Tänkte passa på att ge lite creds till en grymt duktigt tjej. Isabella heter hon och gick på min skola när jag gick i de yngre klasserna. Så vacker röst och härliga låtar! Grymt bra.

Ellen (alatariel)

Underbar bild! Så fin färg. :)

Svar: Tack! :)
Linnea Eriksson

2012-09-15 @ 08:00:15
URL: http://alatariel.papper.fi

Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?


Din e-postadress: (publiceras ej)


Din blogg/hemsida:


Din kommentar:


NEIAPHOTO.BLOGG.SE
På denna bloggen kan ni ta del av min vardag i bild och text. Som ni säkert kan se så har jag ett stort intresse för fotografering, vilket mycket av bloggen handlar om. Jag bor på en ö på västkusten med min familj och mina djur och är även medryttare på en ponny som heter Belair som ni säkert också kommer få se ganska mycket av här på bloggen. Jag är 16 år och har precis börjat första året på gymnasiet. Enjoy!

Kontakt: blogg.neiaphoto[a]gmail.com

bloglovin