En liten uppdatering.

Senaste instabilderna, wehoo. Sitter och pluggar inför ett samhällsprov vi har på tisdag nu när skolan börjar igen.
På Alla hjärtans dag igår blev det fikadejt med Sandra, det var mysigt och jag syndade med ännu mer socker. När skolan börjar igen blir det strikta regler igen, haha. Jag har lite planer som jag ska försöka hinna med nu under de sista dagarna på lovet. Idag ska jag se på en teater som 8:an spelar på min gamla skola. Imorgon kanske det blir mys hemma hos Alva med tjejerna och på söndag kommer Becca hit så att vi kan plugga. Dessutom hade Sanna och jag planer på att åka lite skridskor, så vi får helt enkelt se vad som händer. Nu ska jag kika på ett till avsnittt av pretty little liars. Jag är helt fast haha! 

Ellen (alatariel)

Fina bilder! :) Vad heter du på instagram?

Svar: Taack! :) neaerikssoon, vad heter du?
Linnea Eriksson

2013-02-15 @ 14:03:00
URL: http://alatariel.papper.fi
Alva

JAG ÄLSKAR PRETTY LITTLE LIARS! DET ÄR BÄST!! <3

Svar: JAG MEED!! Har sett 18 avsnitt på två dagar nu haha! Helt underbart! <3
Linnea Eriksson

2013-02-15 @ 22:18:46
URL: http://alvatar.blogg.se
Ellen (alatariel)

Okej, skall följa dig genast! ;) Jag heter ellenalatariel. ^^

2013-02-28 @ 15:28:50
URL: http://alatariel.papper.fi

Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?


Din e-postadress: (publiceras ej)


Din blogg/hemsida:


Din kommentar:


NEIAPHOTO.BLOGG.SE
På denna bloggen kan ni ta del av min vardag i bild och text. Som ni säkert kan se så har jag ett stort intresse för fotografering, vilket mycket av bloggen handlar om. Jag bor på en ö på västkusten med min familj och mina djur och är även medryttare på en ponny som heter Belair som ni säkert också kommer få se ganska mycket av här på bloggen. Jag är 16 år och har precis börjat första året på gymnasiet. Enjoy!

Kontakt: blogg.neiaphoto[a]gmail.com

bloglovin