14 Januari 2013.

Det blev ingen simmning för mig och Carro idag för basängen var bara öppen för babysim .. sadface. Så istället kom jag hem tidigare och sitter nu och äter fiberhuskpannkakor med turkisk yoghurt, avocado och tomat (ja, mat igen) och ska snart ut och övningsköra med pappsen. Sedan blir det ännu mera mat, haha och efter det drar jag nog iväg på något pass på gymmet. Antingen cirkelfys, pace eller kärnstyrka, kan inte riktigt bestämma mig. Sedan får jag väl ta itu med plugget också.. Är inte så peppad på det. Ja, det är väl min dag ungefär. Puss och kram! 

Ellen (alatariel)

Ägh, vad gott! :'3

Svar: Hihi, du får prova! det är supergott :D
Linnea Eriksson

2013-01-14 @ 17:07:18
URL: http://alatariel.papper.fi
Andrea

Tack så jättemycket! Gör det! Det är hur mysigt som helst, och man slipper sänglampa ;)
Kan bara säga det samma om din blogg! Jättefint alltihop! Designen, bilderna och innehållet! :)

Svar: Vad smart! ;) Tack så jättemycket! Vad glad jag blir :))
Linnea Eriksson

2013-01-14 @ 19:56:39
URL: http://vitavoce.blogg.se
Caroline

Dumma bebisar, vi vill ju åxå simma!!!!

Svar: Jaaaa, men vi får ju göra det idag istället hihi!
Linnea Eriksson

2013-01-15 @ 12:21:47

Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?


Din e-postadress: (publiceras ej)


Din blogg/hemsida:


Din kommentar:


NEIAPHOTO.BLOGG.SE
På denna bloggen kan ni ta del av min vardag i bild och text. Som ni säkert kan se så har jag ett stort intresse för fotografering, vilket mycket av bloggen handlar om. Jag bor på en ö på västkusten med min familj och mina djur och är även medryttare på en ponny som heter Belair som ni säkert också kommer få se ganska mycket av här på bloggen. Jag är 16 år och har precis börjat första året på gymnasiet. Enjoy!

Kontakt: blogg.neiaphoto[a]gmail.com

bloglovin