Bloopers på videoinlägget.

HAHA, frågestungen .. 
Försökte göra ett videoinlägg med svaren på frågestunden häromdagen, som förövrigt är avslutad nu bara så ni vet det. Vet inte om jag ska gråta eller skratta riktigt. Det går inte bra för mig att göra videoinlägg känner jag. Men jag ska försöka fixa ett seriöst videoinlägg så snart som möjligt. Så ful film, men .. man ska ju bjuda på sig själv sägs det. 

Louise Johansson

Nea, du har gjort klippet privat så det går inte att se? :(

Svar: Nähää, jag gjorde det ju offentligt .. hm, får kolla upp det :o
Linnea Eriksson

2013-01-13 @ 19:32:11
URL: http://myharmony.blogg.se
Careohlajn

OOhgad vad jag känner igen mig :o hihi så söt är du!<3

Svar: Hahah så fuuul! <3
Linnea Eriksson

2013-01-13 @ 21:44:00

Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?


Din e-postadress: (publiceras ej)


Din blogg/hemsida:


Din kommentar:


NEIAPHOTO.BLOGG.SE
På denna bloggen kan ni ta del av min vardag i bild och text. Som ni säkert kan se så har jag ett stort intresse för fotografering, vilket mycket av bloggen handlar om. Jag bor på en ö på västkusten med min familj och mina djur och är även medryttare på en ponny som heter Belair som ni säkert också kommer få se ganska mycket av här på bloggen. Jag är 16 år och har precis börjat första året på gymnasiet. Enjoy!

Kontakt: blogg.neiaphoto[a]gmail.com

bloglovin