Hot choclate.

Sitter med en kopp choklad med vispgrädde och försöker koncentrera mig på en inlämning, det går inte bra. Jag får inte längre 'dat satisfaction' av varm choklad som jag fick när jag var mindre, vilket gör mig lite sådär depp. Kanske för att det inte är riktigt socker i utan sukkrin. Snart är det mat och sedan träning på ridklubben. 
+ Måste bara tillägga att jag och Becca var så duktiga idag så att vi gick upp och åkte en timma tidigare till stenungsund för att morgonbada! Det var riktigt mysigt, ganska mörkt med några svaga lampor i vattnet, ljudet av vatten och låg musik. Underbart. Det har vi bestämt oss att fortsätta med varje tisdag! Pusshaj

Ellen (alatariel)

Åh mums vad gott! :'3

Svar: Jaa, supergott! :D
Linnea Eriksson

2013-01-30 @ 17:51:18
URL: http://alatariel.papper.fi
Alva

Duktigt med simning varje tisdag!! hade aldrig klarat det...! <3

Svar: Haha joo då, det är jättemysigt! Häng med någon gång! <3
Linnea Eriksson

2013-01-30 @ 19:48:45
URL: http://alvatar.blogg.se
Careohlajn

så ni vill inte träna med mig då?

Svar: Jooo bara att hänga på ju! Trodde du inte ville för att det var för tidigt haha :o <3
Linnea Eriksson

2013-01-31 @ 21:49:32

Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?


Din e-postadress: (publiceras ej)


Din blogg/hemsida:


Din kommentar:


NEIAPHOTO.BLOGG.SE
På denna bloggen kan ni ta del av min vardag i bild och text. Som ni säkert kan se så har jag ett stort intresse för fotografering, vilket mycket av bloggen handlar om. Jag bor på en ö på västkusten med min familj och mina djur och är även medryttare på en ponny som heter Belair som ni säkert också kommer få se ganska mycket av här på bloggen. Jag är 16 år och har precis börjat första året på gymnasiet. Enjoy!

Kontakt: blogg.neiaphoto[a]gmail.com

bloglovin