24 Mars 2013.

Uppdateringen har varit mycket dålig som ni kanske har märkt. Det beror dels på att kameran inte har fått komma ut ur kameraväskan på ett bra tag nu och dels för att jag har alldeles för mycket annat för mig nu än att blogga tyvärr. Skolan tar så himla myket tid, sen är det träning, kompisar, stallet då och då + att man gärna vill ha lite tid för sig själv då man bara vill ta det lugnt. Min inspiration till allt kreativt ligger just nu på noll och jag fokuserar främst på skolan och min egen hälsa! 
Just nu sitter jag och äter mellanmål samtidigt som jag pluggar på två prov som vi har på tisdag. Ett matteprov och ett samhällsprov. Jag har redan ställt in mig på att jag kommer få F på matteprovet. Jag tror att jag måste börja gå på mattestöd eller något, det är inte dirket min starka sida. Förutom att plugga denna helgen så spenderades kvällen igår hos Alva med ett gäng härliga tjejer! Vi firade Alvas födelsedag med gott att äta, presenter, prat och massa skratt! Jättemysigt verkligen! 


Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?


Din e-postadress: (publiceras ej)


Din blogg/hemsida:


Din kommentar:


NEIAPHOTO.BLOGG.SE
På denna bloggen kan ni ta del av min vardag i bild och text. Som ni säkert kan se så har jag ett stort intresse för fotografering, vilket mycket av bloggen handlar om. Jag bor på en ö på västkusten med min familj och mina djur och är även medryttare på en ponny som heter Belair som ni säkert också kommer få se ganska mycket av här på bloggen. Jag är 16 år och har precis börjat första året på gymnasiet. Enjoy!

Kontakt: blogg.neiaphoto[a]gmail.com

bloglovin