Avslutning på lovet.

Har haft ett väldigt skönt och avslappnat lov. Träffat kompisar, men har mest legat i sängen och kollat på Vampire Diaries haha. Avslutade lovet med en jättegod middag bestående av avocado-ägg, blomkålsris, sallad och keso, yummy. Nu ska jag till Filip och plugga matte, fattar ingenting så får hoppas att han kan lite mer. Vi är verkligen taggade på prov på onsdag.. puss alla

Ellen (alatariel)

Åh mums vad det ser gott ut! omnomnomnom :''3
Sv: Haha jaa-a, det är helt enkelt en glass som smakar tjära. och det är såååå himla gott!! ♥

Svar: Det var det verkligen också!! mums Det låter lite skumt alltså, men jag får väl testa någon gång om jag hittar något liknande ;)
Linnea Eriksson

2014-02-24 @ 15:41:30
URL: http://alatariel.papper.fi

Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?


Din e-postadress: (publiceras ej)


Din blogg/hemsida:


Din kommentar:


NEIAPHOTO.BLOGG.SE
På denna bloggen kan ni ta del av min vardag i bild och text. Som ni säkert kan se så har jag ett stort intresse för fotografering, vilket mycket av bloggen handlar om. Jag bor på en ö på västkusten med min familj och mina djur och är även medryttare på en ponny som heter Belair som ni säkert också kommer få se ganska mycket av här på bloggen. Jag är 16 år och har precis börjat första året på gymnasiet. Enjoy!

Kontakt: blogg.neiaphoto[a]gmail.com

bloglovin