Mamma i färg och svartvitt.

En bild på min älskade mor, även den är till fotouppgiften i skolan men jag vet inte om den är helt klockren. Meningen var att man skulle fota en person som är speciell eller betyder mycket för en och jag valde då mamma, men bilden skulle då verkligen spegla det också, alltså att hon/han är betydelsefull typ. Man ska även fånga deras personlighet och hur man ser personen om ni förstår? Jag vet inte varför men jag ser min mamma som med uppsatt hår och hängslebyxor går och rotar i rabatten, haha förlåt mamma. Detta är iaf en av bilderna jag tagit, men jag vet inte om den uppfyller kraven. Åh det är så svårt. Sen om jag väljer denna bild så vet jag inte heller om den gör sig bäst som svartvit eller i färg? gaaah. 
 
En eloge till mamma också som orkade vara modell i det kyliga vädret. Sen vill jag också tillägga att maskrosorna på bilden inte växte där egentligen. Jag plockade dem och "fyllde på" bland de som redan växte där, haha. Vad gör man inte för bilden man tänkt sig? 

Hanna Olsson

Riktigt fina bilder :)

Svar: Tusen tack :)
Linnea Eriksson

2014-12-15 @ 23:14:04
URL: http://hhannis.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?


Din e-postadress: (publiceras ej)


Din blogg/hemsida:


Din kommentar:


NEIAPHOTO.BLOGG.SE
På denna bloggen kan ni ta del av min vardag i bild och text. Som ni säkert kan se så har jag ett stort intresse för fotografering, vilket mycket av bloggen handlar om. Jag bor på en ö på västkusten med min familj och mina djur och är även medryttare på en ponny som heter Belair som ni säkert också kommer få se ganska mycket av här på bloggen. Jag är 16 år och har precis börjat första året på gymnasiet. Enjoy!

Kontakt: blogg.neiaphoto[a]gmail.com

bloglovin