testing fästing

Mot Kumla


Hällde alltså i proteinpulvret innan jag ens skruvat ihop mixern, well done





Gött att jag hann med träning idag, svetten rann som vanligt vilket är goaste känslan. Har bestämt mig för att göra detta träningsprogrammet igen, Kayla Itsines 12 week BBG. Gjorde inte hela förra gången men känner att jag måste köra hårt nu igen så nu är det bara att få tummen ur och göra det! 3 resistanceträningar i veckan blandat med LISS och HIIT, det ska nog bli bra så fort jag fått in rutinen. 
Nu är jag påväg till bästis i Kumla och kommer hem igen på torsdag. Ska bli skönt att bara få komma iväg och ladda om lite. Hon är så jävla underbar Louise att det inte kan bli annat än två bra dagar innan jag sitter på tåget hem igen! 

Fyfan


Usch. Mår så förbannat dåligt idag. Somnade typ 3 inatt och vaknade 9 o kunde verkligen inte somna om trots att jag var helt slut. Det är ju ändå 6 timmar men blir typ konstigt i min hjärna när man vänder på dygnet sådär. Så mycket tankar just nu också, överanalyserar allt som vanligt och oroar mig för saker, antagligen därför jag har mått illa hela dagen också 

blabla

blablabla