Gymnasieval, funderingar och sånt.



Nu det senaste har det bara ramlat in massor av tidningar om gymnasieval och olika gymnasier i brevlådan. Blir tokig snart! Har ju knappt någon aning om vad jag vill bli. Okej, jag har några idéer som jag funderar lite extra på, men det är ju så svårt att bestämma sig. Nu är det snart dags att börja tänka på allvar på vad man ska välja och då gäller det att ha lite idéer. Självklart skulle jag vilja bli fotograf, men det känns ganska svårt att genomföra det .. Men inget är omöjligt!
Har ni som går i nian gjort testet i gymnasieguiden som jag antar att de flesta har fått? - Vad fick ni i så fall?
- Jag förstår inte riktigt hur jag kunde få Vetenskapare, det stämmer liksom inte alls in på mig, haha! :o

Fanny

Välj det som du tycker verkar roligt, det är värt! Jag går ju första året på media nu och det är superkul och man lär sig en hel del som man inte tänkte på innan :)

2011-10-21 @ 10:52:53
URL: http://fannyysphoto.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?


Din e-postadress: (publiceras ej)


Din blogg/hemsida:


Din kommentar:


NEIAPHOTO.BLOGG.SE
På denna bloggen kan ni ta del av min vardag i bild och text. Som ni säkert kan se så har jag ett stort intresse för fotografering, vilket mycket av bloggen handlar om. Jag bor på en ö på västkusten med min familj och mina djur och är även medryttare på en ponny som heter Belair som ni säkert också kommer få se ganska mycket av här på bloggen. Jag är 16 år och har precis börjat första året på gymnasiet. Enjoy!

Kontakt: blogg.neiaphoto[a]gmail.com

bloglovin