Nytt i garderoben.

Plånboken blev aningen lättare denna helgen. I fredags var jag och Elin på torp och jag köpte äntligen en skinnjacka som jag har letat efter väldigt länge nu. Idag var jag med min mor på torp igen och jag fick köpt de springskor jag suktat efter ett tag nu, kanske inte exakt den färg jag hade velat, men är ändå grymt nöjd för fick priset nedsatt ganska rejält. Kjolen är från Bikbok och jeansen från H&M. Blev även galet nöjd med den blommiga bh:n från H&M och den urgulliga gula bh:n med matchande halvstring. Trots att jag det tog hårt på mitt pengasparande så är jag väldigt nöjd. 
Helgen har annars varit mycket lugn, i lördags var det till och med så lugnt att jag stickade mig en halsduk. Har man tråkigt så har man. Nej, nu ska jag återgå till mitt älskade One Tree Hill och njuta av sista dagen på helgen! Puss på er. 


Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?


Din e-postadress: (publiceras ej)


Din blogg/hemsida:


Din kommentar:


NEIAPHOTO.BLOGG.SE
På denna bloggen kan ni ta del av min vardag i bild och text. Som ni säkert kan se så har jag ett stort intresse för fotografering, vilket mycket av bloggen handlar om. Jag bor på en ö på västkusten med min familj och mina djur och är även medryttare på en ponny som heter Belair som ni säkert också kommer få se ganska mycket av här på bloggen. Jag är 16 år och har precis börjat första året på gymnasiet. Enjoy!

Kontakt: blogg.neiaphoto[a]gmail.com

bloglovin