Inlägg utan bild.

Gör något oförlåtligt - skriver ett inlägg utan att infoga en bild. Har haft min blogg i över två år nu och har aldrig publicerat ett inlägg utan minst en bild, fattar inte hur jag har orkat egentligen haha. Vill bara meddela att anledningen till att jag inte har skrivit är för att jag har haft riktigt fullt upp nästan hela tiden. Har jag inte jobbat så har jag träffat kompisar och hittat på saker. Jag har i alla fall haft det bästa sommarlovet i mitt liv tack vare alla underbara människor som har förgyllt det och jag tänkte göra en resumé på sommaren med bilder när jag får tid.
Snart börjar skolan igen och jag är faktiskt riktigt taggad på att ta tag i allt igen, få rutiner och komma tillbaka till ett hälsosamt liv med bra mat och träning som jag inte har lyckats uppehålla under sommaren. Dock måste jag in och kolla vad som är problemet med mina ben. Jag får sjukt ont när jag springer och jag måste få reda på om det är fel på mina skor eller min springteknik, eller om det är någon benhinneinflammation som spökar. 
Min mobil blev troligtvis stulen i helgen när jag var på en fest så allt har inte kännts underbart det senaste, men vi har löst det mesta nu. Sim-kortet är spärrat så jag får ett nytt helt gratis och vår hemförsäkring täcker nästan hela summan på mobilen! Även om det finns idioter i världen som verkar tänka med fel kroppsdel så finns det även underbara människor som ställer upp och hjälper till, stort tack till er! ♥


Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?


Din e-postadress: (publiceras ej)


Din blogg/hemsida:


Din kommentar:


NEIAPHOTO.BLOGG.SE
På denna bloggen kan ni ta del av min vardag i bild och text. Som ni säkert kan se så har jag ett stort intresse för fotografering, vilket mycket av bloggen handlar om. Jag bor på en ö på västkusten med min familj och mina djur och är även medryttare på en ponny som heter Belair som ni säkert också kommer få se ganska mycket av här på bloggen. Jag är 16 år och har precis börjat första året på gymnasiet. Enjoy!

Kontakt: blogg.neiaphoto[a]gmail.com

bloglovin