Fjärde advent.

Åh ni anar inte hur mycket jag saknar att blogga här. Men varför har jag inte gjort då? Den frågan kan jag inte riktigt svara på faktiskt. Ska lägga upp turkietbilderna så snart som jag redigerat alla, ja jag vet, sent.. men bättre sent än aldrig som man säger. 
Fjärde advent idag. Helt galet att det är jul i övermorgon. Sitter i min säng och lyssnar på Ed Sheeran och drömmer mig bort. Har ingen julkänsla än what so ever, dels för att det inte är snö och dels för att min tidsuppfatning är lite kass, tror typ fortfarande att det är oktober (skyller på vädret). Nu ska jag sova i min nybäddade säng, godnatt på det!

Louise Johansson

BÖRJA BLOGGA IGEN KVINNA

2013-12-23 @ 11:27:16
URL: http://myharmony.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?


Din e-postadress: (publiceras ej)


Din blogg/hemsida:


Din kommentar:


NEIAPHOTO.BLOGG.SE
På denna bloggen kan ni ta del av min vardag i bild och text. Som ni säkert kan se så har jag ett stort intresse för fotografering, vilket mycket av bloggen handlar om. Jag bor på en ö på västkusten med min familj och mina djur och är även medryttare på en ponny som heter Belair som ni säkert också kommer få se ganska mycket av här på bloggen. Jag är 16 år och har precis börjat första året på gymnasiet. Enjoy!

Kontakt: blogg.neiaphoto[a]gmail.com

bloglovin