Strawberry champagne.

Har investerat lite nytt från Gina Tricot, en röd klänning som jag fullkomligt älskar (som jag visar i ett annat inlägg) samt denna body splash med doft av jordgubbar och champagne. Doften är riktigt läskande och frisk, jag tycker verkligen om den så den kommer användas flitigt i sommar! Dessutom kostade den ynka 48 ;- så jag rekommenderar den starkt! Denna body splash finns även med doften Mango passion. 


Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?


Din e-postadress: (publiceras ej)


Din blogg/hemsida:


Din kommentar:


NEIAPHOTO.BLOGG.SE
På denna bloggen kan ni ta del av min vardag i bild och text. Som ni säkert kan se så har jag ett stort intresse för fotografering, vilket mycket av bloggen handlar om. Jag bor på en ö på västkusten med min familj och mina djur och är även medryttare på en ponny som heter Belair som ni säkert också kommer få se ganska mycket av här på bloggen. Jag är 16 år och har precis börjat första året på gymnasiet. Enjoy!

Kontakt: blogg.neiaphoto[a]gmail.com

bloglovin