Westkust.

 
 
Westkust
Wille 
En okvajlad tross
Sofia 
Grebbestad i kvällssolen
Ellen och Emelie
Stina och Johan
Jakob klättrar på peket
Elias 
Elias blir bakbunden av Sara
 
The crew
Jakob posar
Passet under gamla och nya Svinesundsbron på väg till Norge
Lova och Sofia på väg till Fredrikstens fästning i Norge
 
Fjällbacka 
Åh jag vill tillbaka ♥
 

sofia

Hahahhaha Gud vad fin man är lol 💗

Svar: Jaa snyggast ever!
Linnea Eriksson

2013-07-29 @ 11:09:10
EVELINA - art & photos

Västkusen <3

Svar: Jaaa <3
Linnea Eriksson

2013-09-03 @ 07:53:45
URL: http://faithfully.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?


Din e-postadress: (publiceras ej)


Din blogg/hemsida:


Din kommentar:


NEIAPHOTO.BLOGG.SE
På denna bloggen kan ni ta del av min vardag i bild och text. Som ni säkert kan se så har jag ett stort intresse för fotografering, vilket mycket av bloggen handlar om. Jag bor på en ö på västkusten med min familj och mina djur och är även medryttare på en ponny som heter Belair som ni säkert också kommer få se ganska mycket av här på bloggen. Jag är 16 år och har precis börjat första året på gymnasiet. Enjoy!

Kontakt: blogg.neiaphoto[a]gmail.com

bloglovin