Min lördag.

Det är lördag idag, tjohej. Gick upp 06.00 med mammi för vår morgonpromenad, sedan blev det en frukost bestående av fiberhavregrynsgröt med bär, mjölk och kanel. Efter det gick vi och lade oss igen och jag vaknade 11.00 och åt mellanmål, haha. På dagen har jag städat mitt rum och fixad lite nytt i form av en klädställning så jag kan ha kläderna hängandes i mitt rum istället för på övervåningen. Mamma och jag körde styrketräning sen och åt mellanmål igen (det som man kan se lite oskarpt på översta bilden), minikesella med blåbär och valnötshalvor. Det var meningen att jag skulle träffa fina Carro ikväll men de förbannade bussarna går inte som jag vill och hennes knä är skadat så hon kunde inte ta sig till Orust. Snart ska vi laga middag här hemma. Det känns verkligen som att jag bara äter och äter, men sedan jag började med detta tränings&mat-schema som mamma och jag kör så har jag nästan gått ner de kilon jag gick upp av LCHF. Ser även positiva förändringar på min kropp så allt känns väldigt gött just nu! 
Nu ska jag kika på ett till avsnitt av Pretty Little Liars i väntan på att besti kommer hit och räddar min kväll den underbara varelsen. Ha en bra lördagskväll folket! 

Anonym

Har du gått upp i vikt av lchf? :o och ska du inte fortsätta äta det nu framöver? :)

Svar: japp, drygt 5 kg. Nej jag har slutat med det och ska inte börja igen! :)
Linnea Eriksson

2013-03-02 @ 19:23:35

Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?


Din e-postadress: (publiceras ej)


Din blogg/hemsida:


Din kommentar:


NEIAPHOTO.BLOGG.SE
På denna bloggen kan ni ta del av min vardag i bild och text. Som ni säkert kan se så har jag ett stort intresse för fotografering, vilket mycket av bloggen handlar om. Jag bor på en ö på västkusten med min familj och mina djur och är även medryttare på en ponny som heter Belair som ni säkert också kommer få se ganska mycket av här på bloggen. Jag är 16 år och har precis börjat första året på gymnasiet. Enjoy!

Kontakt: blogg.neiaphoto[a]gmail.com

bloglovin