Solbrillor och klagomål.

Oj vilken fin och seriös bild, ihihi.
Åh jag är så duktig på att uppdatera. Idag har varit en både bra och dålig dag, mest dålig, haha. Först gick jag och mamma ut på vår nästan dagliga morgonpromenad 05:45. Var så äckligt trött och det var som tortyr att gå upp så jag var arg hela morgonen. Jag skämde ut mig på gympan för att jag inte vågade göra massa jäkla redskapsövningar. Sen när jag skulle av bussen så hade någon annan tryckt stopp på stationen innan min, men det var ingen som gick av och när jag tryckte för min station så hakade den upp sig. Så fick gå fram och be honom stanna vid sidan och vägen och pappa fick komma och hämta haha. För övrigt är det underbart väder ute, jag har invigt mina nya solbrillor och jag var en stund på torget med Sara, Carro och Madde innan bussen gick, så en alldeles hemsk dag har det väl inte varit! Är glad att jag har så goa kompisar, puss på er. ♥


Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?


Din e-postadress: (publiceras ej)


Din blogg/hemsida:


Din kommentar:


NEIAPHOTO.BLOGG.SE
På denna bloggen kan ni ta del av min vardag i bild och text. Som ni säkert kan se så har jag ett stort intresse för fotografering, vilket mycket av bloggen handlar om. Jag bor på en ö på västkusten med min familj och mina djur och är även medryttare på en ponny som heter Belair som ni säkert också kommer få se ganska mycket av här på bloggen. Jag är 16 år och har precis börjat första året på gymnasiet. Enjoy!

Kontakt: blogg.neiaphoto[a]gmail.com

bloglovin