The black cat.


En favoritbild från klassresan. Sitter och ska göra klart matteboken så jag slipper tänka på det innan Torsdag. Det är ganska fint väder ute också så ska nog gå ut och fotografera lite! Ska göra massa saker idag, kan inte ens komma ihåg hälften. Rida vet jag att jag ska göra i alla fall! Har längtat efter det hela denna veckan! Happy! :)


FANNYYSPHOTO ♣ [fotoblogg]

Riktigt cool bild ju ;D

2011-09-24 @ 15:25:47
URL: http://fannyysphoto.blogg.se/
EVELINA - art & photos

Den här bilden va riktigt fin! :'D<3 och älskar den på kaninen i inlägget ovanför <3

2011-09-24 @ 19:20:27
URL: http://evelinaahli.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?


Din e-postadress: (publiceras ej)


Din blogg/hemsida:


Din kommentar:


NEIAPHOTO.BLOGG.SE
På denna bloggen kan ni ta del av min vardag i bild och text. Som ni säkert kan se så har jag ett stort intresse för fotografering, vilket mycket av bloggen handlar om. Jag bor på en ö på västkusten med min familj och mina djur och är även medryttare på en ponny som heter Belair som ni säkert också kommer få se ganska mycket av här på bloggen. Jag är 16 år och har precis börjat första året på gymnasiet. Enjoy!

Kontakt: blogg.neiaphoto[a]gmail.com

bloglovin