Hello and hejdå.

Trevlig lördag. Pluggat heeeela dagen! Inte en perfekt dag kanske, men måste få det gjort så jag slipper sitta på hotellrummet och plugga hela veckan. Och ja, JAG SKA TILL LONDON! Haha, kan inte fatta, men är i England imorgon vid den här tiden. Hur awesome som helst ju! Imorgon innan vi åker så ska jag försöka få ihop några förhandsinställda inlägg. Massor av pussar och kramar från mig! ♥

Sara

Åh, ha det så bra :D<3

Svar: Taack Sara! :D <3
Linnea Eriksson

2012-10-28 @ 17:33:10
URL: http://nattstad.se/saratunvald

Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?


Din e-postadress: (publiceras ej)


Din blogg/hemsida:


Din kommentar:


NEIAPHOTO.BLOGG.SE
På denna bloggen kan ni ta del av min vardag i bild och text. Som ni säkert kan se så har jag ett stort intresse för fotografering, vilket mycket av bloggen handlar om. Jag bor på en ö på västkusten med min familj och mina djur och är även medryttare på en ponny som heter Belair som ni säkert också kommer få se ganska mycket av här på bloggen. Jag är 16 år och har precis börjat första året på gymnasiet. Enjoy!

Kontakt: blogg.neiaphoto[a]gmail.com

bloglovin