Måndag.

Jag är glad idag. Det har varit en ovanligt bra dag utan någon riktig anledning faktiks och det är ju positivt antar jag. Jag kom hem från en ganska kort springrunda nyss som inte blev riktigt som jag tänkt mig. Jag tänkte ta den vanliga rundan men hamnade ute i skogen där jag satte mig under ett träd haha, det var riktigt skönt faktiskt. Äter lite mellanmål idag och energin flöder på! Jag tror denna veckan blir toppen, studiedag imorgon och  temadag på onsdag. Massor av pussar och kramar till er alla. 


Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?


Din e-postadress: (publiceras ej)


Din blogg/hemsida:


Din kommentar:


NEIAPHOTO.BLOGG.SE
På denna bloggen kan ni ta del av min vardag i bild och text. Som ni säkert kan se så har jag ett stort intresse för fotografering, vilket mycket av bloggen handlar om. Jag bor på en ö på västkusten med min familj och mina djur och är även medryttare på en ponny som heter Belair som ni säkert också kommer få se ganska mycket av här på bloggen. Jag är 16 år och har precis börjat första året på gymnasiet. Enjoy!

Kontakt: blogg.neiaphoto[a]gmail.com

bloglovin