27 December 2013.

Övade på att teckna i photoshop förut, detta blev resultatet :) 
Dagarna efter jul har varit väldigt lugna och jag har i stort sett bara sovit, legat i sängen och kollat på film, skyller på att jag har körtelfeber. Inte det roligaste jag råkat ut för. Trots att jag inte mår superdåligt så kommer jag inte få träna på ungefär en månad vilket resulterar i en lättretlig, trött och ohälsosam Linnea som bara äter massor av onyttigheter.. Jag får verkligen ingenting vettigt gjort. Jag borde plugga matte, plugga körkortsteori, redigera klart turkietbilderna och vara allmänt duktig, men som sagt så gör jag inte så mycket annat än att sova och titta på film. Nu ska jag sova för klockan är tydligen mycket, puss. 

Louise Johansson

Du kan få komma hit och plugga körkort med mig hehehe, såååå segt :((

Svar: Hahah gärna.. Jag har inte börjat än, måste få tag i teoriböcker :(
Linnea Eriksson

2013-12-27 @ 11:40:02
URL: http://myharmony.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?


Din e-postadress: (publiceras ej)


Din blogg/hemsida:


Din kommentar:


NEIAPHOTO.BLOGG.SE
På denna bloggen kan ni ta del av min vardag i bild och text. Som ni säkert kan se så har jag ett stort intresse för fotografering, vilket mycket av bloggen handlar om. Jag bor på en ö på västkusten med min familj och mina djur och är även medryttare på en ponny som heter Belair som ni säkert också kommer få se ganska mycket av här på bloggen. Jag är 16 år och har precis börjat första året på gymnasiet. Enjoy!

Kontakt: blogg.neiaphoto[a]gmail.com

bloglovin