New in.

Detta objektiv fick jag hem idag. Mamma har varit i stockholm och hälsat på mormor, hon bodde hos en kompis som ville att jag skulle få detta. Blev verkligen grymt glad!! 
Denna helg har varit jätteskön. I fredags tog jag det bara lugnt hemma med pappa, i lördags gick jag upp vid halv nio och sprang en runda. Sedan åkte jag och Sandra till torp och jag fick köpt lite nytt till garderoben. På kvällen tog jag det bara lugnt. Idag hämtade vi mamma på Uddevalla central och jag fick övningsköra från henån och hem. Det kändes riktigt bra faktiskt! När vi kom hem tränande mamma och jag intervaller. Vi har även planerat inför vårt mat&tränings schema som vi ska börja med imorgon. Pappa och jag åkte iväg och handlade och jag fick övningsköra lite till. Alltså en ganska lugn helg där jag har fått vila ut. Nu ska jag börja skriva på en inlämning som ska in på Onsdag, ha det bra!


Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?


Din e-postadress: (publiceras ej)


Din blogg/hemsida:


Din kommentar:


NEIAPHOTO.BLOGG.SE
På denna bloggen kan ni ta del av min vardag i bild och text. Som ni säkert kan se så har jag ett stort intresse för fotografering, vilket mycket av bloggen handlar om. Jag bor på en ö på västkusten med min familj och mina djur och är även medryttare på en ponny som heter Belair som ni säkert också kommer få se ganska mycket av här på bloggen. Jag är 16 år och har precis börjat första året på gymnasiet. Enjoy!

Kontakt: blogg.neiaphoto[a]gmail.com

bloglovin