After a hard workout.

Jag kom nyss hem från ett spinningpass. Det var nog det jobbigaste jag gjort i hela mitt liv. Jag är tveksam till om jag kommer kunna gå imorgon alltså. Men roligt var det och när man väl hade fått upp pulsen så var det inte lika tungt längre. Min instruktör var riktigt bra och hon peppade mig verkligen och kom med tips när det kändes som om jag skulle ramla ihop av utmattning. Vill man ha en workout som tar på krafterna så är detta ett toppenpass. Jag ska absolut fortsätta med det! Nu sitter jag och dricker kamomillte, äter avocado och ett fröknäckebröd som vi bakade förut. Jag ska lägga ut receptet på det någon dag tänkte jag, för det är riktigt gott och nyttigt! Och nu ska jag plugga tyska... puss på er!
 
OBS! Det känns som att hela min blogg helt plötsligt handlar om mat och träning .. jag hoppas det är lugnt för er, för det är i stort sätt det mitt liv handlar om just nu känns det som, hihi. 


Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?


Din e-postadress: (publiceras ej)


Din blogg/hemsida:


Din kommentar:


NEIAPHOTO.BLOGG.SE
På denna bloggen kan ni ta del av min vardag i bild och text. Som ni säkert kan se så har jag ett stort intresse för fotografering, vilket mycket av bloggen handlar om. Jag bor på en ö på västkusten med min familj och mina djur och är även medryttare på en ponny som heter Belair som ni säkert också kommer få se ganska mycket av här på bloggen. Jag är 16 år och har precis börjat första året på gymnasiet. Enjoy!

Kontakt: blogg.neiaphoto[a]gmail.com

bloglovin