Bilderna från tolkningen.

Här är bilderna från när vi tolkade i Söndags. Som jag berättade så kanske det inte gick helt enligt planeringen med tanke på att han stack och jag slog i mitt ansikte i snön... Men förövrigt var det riktigt kul! Jag skrattar bara när jag ser den sista bilden , så himla ful haha. 
- Alla bilder är inte tagna av mig utan även av Sanna och Alice, tack till er!

Ellen (alatariel)

Jätte coola bilder! :)

Svar: Tackar! :))
Linnea Eriksson

2013-01-23 @ 15:24:04
URL: http://alatariel.papper.fi
Louise Johansson

Jaha, det var ingen som red xD Började fundera på hur han kunde springa hem själv när någon red och du inte sa något om någon som ramlat av... :(
Lite snö ni har btw :))) Hihi nej förlåt, så elak ska jag inte vara :D

Svar: Hahaha nä riktigt så var det inte!Jag veet :( haha
Linnea Eriksson

2013-01-24 @ 12:37:33
URL: http://myharmony.blogg.se
Felicia

Hahaha den sista bilden , dör !!

Svar: Hahah jaa .. den är charmig!
Linnea Eriksson

2013-02-14 @ 21:13:47

Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?


Din e-postadress: (publiceras ej)


Din blogg/hemsida:


Din kommentar:


NEIAPHOTO.BLOGG.SE
På denna bloggen kan ni ta del av min vardag i bild och text. Som ni säkert kan se så har jag ett stort intresse för fotografering, vilket mycket av bloggen handlar om. Jag bor på en ö på västkusten med min familj och mina djur och är även medryttare på en ponny som heter Belair som ni säkert också kommer få se ganska mycket av här på bloggen. Jag är 16 år och har precis börjat första året på gymnasiet. Enjoy!

Kontakt: blogg.neiaphoto[a]gmail.com

bloglovin