Önskelista.

Här är en liten önskelista på saker jag verkligen vill ha nu i vår/sommar. Jag vill ha halvlånga löparbyxor och de från Röhnisch tycker jag faktiskt är grymt snygga, dock är de lite väl dyra. Jag är nog snart i behov av nya skor och då tror jag de här från Nike blir perfekta! En riktig vattenflaska måste jag inhandla så varför inte en snygg rosa från Röhnisch? Dessutom har jag inga bra hörlurar alls. Jag tycker det är riktigt segt att springa med plug-in headset för det låter konstigt i varje steg, så jag funderar på att köpa ett par vanliga hörlurar och jag tycker de här från Urbanears är riktigt snygga. Sen sist men inte minst så är det min bikini som jag har spanat in ett tag som jag är totalt förälskad i! Jag tror faktiskt jag ska köpa den trots den saftiga summan!

Ellen (alatariel)

Snygga grejer! ^^ Skulle gärna ha bikinin! :)

Svar: Haha jag med :))
Linnea Eriksson

2013-03-29 @ 20:20:58
URL: http://alatariel.papper.fi
Sara

SKORNA <33333333

Svar: KÄRLEEEK <333
Linnea Eriksson

2013-03-30 @ 00:05:28
URL: http://nattstad.se/saratunvald

Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?


Din e-postadress: (publiceras ej)


Din blogg/hemsida:


Din kommentar:


NEIAPHOTO.BLOGG.SE
På denna bloggen kan ni ta del av min vardag i bild och text. Som ni säkert kan se så har jag ett stort intresse för fotografering, vilket mycket av bloggen handlar om. Jag bor på en ö på västkusten med min familj och mina djur och är även medryttare på en ponny som heter Belair som ni säkert också kommer få se ganska mycket av här på bloggen. Jag är 16 år och har precis börjat första året på gymnasiet. Enjoy!

Kontakt: blogg.neiaphoto[a]gmail.com

bloglovin