Livet är skört.

Detta har varit en jobbig dag. Min gamla lärare gick bort i helgen och jag har inte riktigt kunnat förstå att det har hänt ännu, det är så overkligt på något sätt. Hon var en så glad, snäll och energisk person som gav mig så mycket; både kunskap i form av det skolämne hon undervisade i, men även om livet, hur viktigt det är acceptera sig själv och att älska andra. Det är när något sånt här har hänt som man förstår hur skört livet är och det kan ju vara lätt att glömma bort ibland. Vila i frid 
 


Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?


Din e-postadress: (publiceras ej)


Din blogg/hemsida:


Din kommentar:


NEIAPHOTO.BLOGG.SE
På denna bloggen kan ni ta del av min vardag i bild och text. Som ni säkert kan se så har jag ett stort intresse för fotografering, vilket mycket av bloggen handlar om. Jag bor på en ö på västkusten med min familj och mina djur och är även medryttare på en ponny som heter Belair som ni säkert också kommer få se ganska mycket av här på bloggen. Jag är 16 år och har precis börjat första året på gymnasiet. Enjoy!

Kontakt: blogg.neiaphoto[a]gmail.com

bloglovin