Detoxmellanmål.

Idag började jag med detox vilket, för er som inte vet, är en utrensning av kroppen. Det är dock inte precis samma sak som att fasta, man får äta frukt, grönsaker, bär, nötter och nyttiga oljor. Dessutom ska man dricka mycket vatten och grönt eller rött te. Jag dricker ett utrensande och välgörande ört-te från hälsokostaffären. Den största anledningen till att man gör detta är för att rensa ut kroppen från gifter. Eftersom jag inte får träna på två veckor till, på grund av min körtelfeber, så kör jag detta som en liten start för kroppen så jag är redo att ge 100% när jag äntligen får komma igång igen. Jag längtar så mycket tills jag får börja träna igen för det är då jag mår som allra bäst!


Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?


Din e-postadress: (publiceras ej)


Din blogg/hemsida:


Din kommentar:


NEIAPHOTO.BLOGG.SE
På denna bloggen kan ni ta del av min vardag i bild och text. Som ni säkert kan se så har jag ett stort intresse för fotografering, vilket mycket av bloggen handlar om. Jag bor på en ö på västkusten med min familj och mina djur och är även medryttare på en ponny som heter Belair som ni säkert också kommer få se ganska mycket av här på bloggen. Jag är 16 år och har precis börjat första året på gymnasiet. Enjoy!

Kontakt: blogg.neiaphoto[a]gmail.com

bloglovin