Lördag.


Som ni märkt så har jag varit väldigt oaktiv på bloggen ett tag. Skolan har börjat och alla härliga sommarlovsdagar är över. Har inte så mycket intressant att blogga om helt enkelt. Men jag lovar att försöka bättra mig! Jag har i alla fall planerat att göra en ny bloggdesign igen. En som passar hösten lite mer. Nu ska jag snart välja ut lite bilder att framkalla, ciao! :)


Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?


Din e-postadress: (publiceras ej)


Din blogg/hemsida:


Din kommentar:


NEIAPHOTO.BLOGG.SE
På denna bloggen kan ni ta del av min vardag i bild och text. Som ni säkert kan se så har jag ett stort intresse för fotografering, vilket mycket av bloggen handlar om. Jag bor på en ö på västkusten med min familj och mina djur och är även medryttare på en ponny som heter Belair som ni säkert också kommer få se ganska mycket av här på bloggen. Jag är 16 år och har precis börjat första året på gymnasiet. Enjoy!

Kontakt: blogg.neiaphoto[a]gmail.com

bloglovin