Valpfotografering.



Hjälpte pappa att fotografera valparna idag. Fick lite ont i huvudet till slut av allt krypande på marken och jollrande med bäbisarna, haha. Till en början har denna dagen varit urtråkig rent ut sagt. Skulle säkerhetskopiera bilderna på min dator till ett par CD-skivor, hann göra tre skivor tills jag gav upp. Sen var jag ute och sprang ca 4 km med mamma, det var riktigt skönt idag ärligt talat. Ha det bra alla! :)

Caroline |Foto|

Sv: Tack så jättemycket, vad roligt om du vill fortsätta följa oss! :) Med oss är det super! Vad ska du göra imorgon?



Vilken otroligt gullig hund! Ser ju ut som ett litet gossedjur!! <3

2011-08-18 @ 23:29:00
URL: http://kamerablixtrar.blogg.se/
Ellen från Finland

Nej ush, skulle vilja ta en av dem och krama den. :'3 Såå söta. och bilderna är ju jätte fina!

2011-08-19 @ 14:15:24
Malvina Hansson

Men åh va sööt! Gud så fina bilder :)



sv; Åh tack så jättemycket, va glad jag bliir :D superfin blogg du med! kraam

2011-08-27 @ 17:49:00
URL: http://mallewaina.blogg.se/
QUI - annorlunda namn men minst lika mänsklig som övriga

åh vad söt :D

2011-08-28 @ 22:39:15
URL: http://ngo.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?


Din e-postadress: (publiceras ej)


Din blogg/hemsida:


Din kommentar:


NEIAPHOTO.BLOGG.SE
På denna bloggen kan ni ta del av min vardag i bild och text. Som ni säkert kan se så har jag ett stort intresse för fotografering, vilket mycket av bloggen handlar om. Jag bor på en ö på västkusten med min familj och mina djur och är även medryttare på en ponny som heter Belair som ni säkert också kommer få se ganska mycket av här på bloggen. Jag är 16 år och har precis börjat första året på gymnasiet. Enjoy!

Kontakt: blogg.neiaphoto[a]gmail.com

bloglovin